14 dagar kvar

Nu har jag äntligen skapat mig en blogg igen! Jag har saknat att blogga, men jag skapade den framförallt eftersom jag ska på ett otroligt äventyr nästa år. USA- i ett helt år. Är både taggad och nervös men jag har en känsla av att det kommer bli grymt.
Jag ska till ön Alameda som ligger precis utanför San francisco med broförbindelse till staden i Kalifornien. Det var lite stökigt och väldigt mycket problem med familjer i början men det löste sig tillslut. Nu ska jag iallafall till Alameda och jag känner att jag inte kunde fått en bättre placering än denna! Segling, vindsurfing och kitesurfing är bland de största sporterna där och det passar mig perfekt. Min familj består av två värdföräldrar, Jeff och Alexandra, och två yngre systrar på 10 och 13 år som verkar helt underbara. 

På denna blogg kommer du alltså kunna följa mitt (förhoppningsvis) grymma år i USA!
Hang loose 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0