Bra dag idag

Idag har vi varit på Haleys skolas picknick som dem anordnar för alla som ska börja i 6an. Där var det massvis med mat, barn och saker föräldrarna kunde skriva upp sig för att hjälpa till med under året. Sen åkte vi och köpte schoolsupplies och gick även in till Macy's, där jag köpte en väska, ett par jeans som jag är riktigt nöjd med, tre toppar, två tshirts och två långärmade tröjor.
På tal om shopping ska jag, zalia (en tjej jag träffade igår som också går i seniorclass) och våra lillasystrar som är kompisar, åka till San Francisco nästa lördag och shoppa gärnet! Är fruktansvärt taggad på att både se staden och köpa lite softa saker. Jag hade ju nästan ingenting med mig hehe, en perfekt anledning till att shoppa massor ;)
Nu ska jag nog gå upp och hjälpa Jeff med maten, mums jag är så hungrig efter att ha sprungit runt hela dagen!

Bilderna nedanför är först min fina familj (förutom Adam som är i skolan) som säger ett sista farväl på flygplatsen!
Andra bilden är på min första mumsiga frukost här i Kalifornien och den tredje är på en massa presenter jag tog med mig (tog upp mer än halva väskan haha)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0