Första dagen

Inatt vaknade jag och undrade varför jag låg helt påklädd med smink och skor på sängen? Jag hade då bestämt mig för att läsa lite när vi kom hem, vilket såklart resulterade i att jag somnade. Så jag sov alltså 11,5 timmar inatt haha, sjukt.
Idag är det första dagen i high school! Dock så ska jag bara skriva ett två timmars engelskatest (första dagen?!?!) som tydligen alla utbytesstudenter gör. Sen ska jag på möte och få mitt schema och hitta alla mina lektioner och mitt skåp och så... Så imorgon är egentligen min första "riktiga" dag i skolan.
Kan ändå inte hjälpa att jag är sjukligt nervös, det kommer vara så mycket främmande folk i korridorerna...
Efter skolan ska jag och Alexandra nog gå och köpa en ny telefon till mig, så livet känns ändå någorlunda under kontroll just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0