If you snooze you'll lose

Hejdär! Testet idag gick bra, vissa frågor var så fånigt lätta medan vissa faktiskt var utmanande. Jag fick iallafall högsta betyg, vilket betyder att jag får ha vanliga kurser med seniorerna, wääy! Tycker fortfarande synd om kinesen som satt bredvid mig som satt och bara stirrade förvirrat på sina papper...
På tal om kineser så är det ruskigt många asiater här på Alameda! Typ majoriteten av min skola är asiater, och eftersom jag aldrig varit i Asien är det här nog där jag ha sett flest asiater på en och samma gång, verkligen inget fel med det, bara så annorlunda från Sverige!
Jag skulle även varit med och spelat tennis idag, men det var något dumt papper vi inte fixat så jag fick nöja mig med att kolla på vilket var halvtrist, men tjejerna i laget var jättetrevliga!
Så idag har jag gått runt i skolan och fixat saker, fått min egna söta nyckel till huset med konablommor på, gjort prov, myst med Abbie, ätit en grymt god lunch med Alexandra, varit på tennis och nu efter en god middag ska jag sova. Aaaah min första riktiga dag med lektioner är imorgon och jag är fruktansvärt nervös...




Kommentarer
Postat av: Beata

ÅH älskar att läsa!!! Hur var dagen idag??? Tell us

2013-08-27 @ 19:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0