San Francisco

Aah vilken underbar dag jag haft idag! Vi åkte in till San Francisco på en såkallad "ducktour" där man åker omkring på land och vatten (i vattnet fick vi pröva att köra the duck), tittar på kända saker och "kvacking" på förbigående folk haha! Det var ett kul sätt att se staden på och guiden var väldigt rolig! Efter sightseeingen var vi alla vrålhungriga så vi gick till en riktigt amerikansk hamburgerbar där jag åt den godaste cheesehamburgaren jag någonsin smakat med vitlökspommes, vilket jag aldrig smakat förut! Mycket mycket godare än vanliga pommesfrites!
Vi var även och tittade på America's cup båtarna, vilket var såååå coolt! Aah jag gick seriöst runt med ett fånleende på läpparna resten av dagen.
Efter lunch åkte vi till en klädaffär Isabel har tjatat om i några dagar, där jag inhandlade en kjol, ett coolt linne och en till väska.
Tyvärr så hade jag inte kameran med mig, men här kommer iallafall några mobilbilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0