Senaste dagarna

Tjenna! Det har varit svårt att hålla igång uppdateringen mellan skolan, umgås med familjen, tennis och alla läxor. Vi får seriöst läxor här varje dag?! Men jag gillar iallafall nästan alla mina kurser! Jag läser marketing (kul!), french (aldrig roligt), english (kul, bra lärare!), sports medicin (roligaste ämnet, och en sjuk sak- min lärare kan svenska!) och US history (inte så kul men roliga personer!)

De två senaste dagarna har jag spelat tennis två timmar/ dag, så jag är helt slut. Min axel som är skadad gillar inte direkt tennis men det är bara att köra på ändå. Och idag är det äntligen fredag! Nu ska jag snart iväg för att möta upp några för att gå på säsongens första football game! So excited!

Imorgon bär det av till San Francisco för shopping! Woho! Ska även kika in i en macstore och beställa en ny dator. Telefon köpte jag för två dagar sen, wäy en IPhone 5!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0