Ta vara på tiden

Tiden bara rinner iväg.
Ni vet mitt inlägg jag skrev för sisådär tre veckor sedan? Det känns som jag skrev det igår. Jag vet hur dålig jag är med bloggandet, men sanningen är att jag inte har tid. Jag vill ta vara på min tid här, inte sitta framför datorn. Min instagram uppdateras ofta, så mitt bästa förslag är att följa mig där om du vill följa min otroliga resa.
För det är det. Jag har det så fruktansvärt bra just nu, jag är hemma. Och det har inte varit en dans på rosor, varken med familjen eller med vännerna, men jag tackar mig själv varje dag för att jag åkte.
Jag ska försöka blogga, jag ska verkligen försöka, för jag vill ha bloggen att titta tillbaka på när jag kommer hem till Sverige igen. 
Så. Ett löfte till mig själv är att blogga två gånger om veckan, det borde jag kunna klara. Det kommer bli lättare nu när jag köper en dator också, för jag antar att ni inte vill ha inlägg utan åäö, och jag vill inte behöva blogga från telefonen hela tiden.
Men, jag lever, jag har det hella smack (jag har lärt mig nästan alla slangord nu, haha) och för tillfället vill jag aldrig åka tillbaka till Sverige igen, Cali är mitt andra hem nu. 
 
Bilderna nedan ar en bråkdel av allt kul jag haft här. Jag har mina bästavänner, jag trivs mer o mer i alla mina klasser och jag känner hur jag utvecklas som person för varje dag som går.




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0