Sep. 02, 2013

Herregud, det var länge sen jag åt så mycket som jag ätit idag.
Pannkakor till frukost, så extremt mycket mat på blockpartyt (som var supertrevligt och påkostat med band, ansiktsmålare som gjorde henna och grejer och en hoppborg för barnen), sen god kyckling till middag och vi kom precis hem från en mumsig efterrätt hos några grannar.
Jag lovade just mig själv att jag skulle vara jättenyttig imorgon, sen så kom jag på att vi ska på ett till blockparty och en barbecue imorgon.. Wellwell.. Jag kommer nog definitivt rulla hem till Sverige igen. Imorgon är det iallafall tennis klockan nio i två timmar så då får jag bränna på lite!
Nu ska jag och min matkoma läsa lite och sedan sussa sött, nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0