Skulle publicerats i lördags

Hejdär! Igår droppade jag min franska och läser environmental science istället, vilket blev en glad överraskning eftersom många utav mina kompisar var i samma klass! Något mindre bra var att dem behövde kicka ut någon från min US history class, och det blev såklart jag. Så dem ändrade min history och min sportsmedicin class, vilket är synd då det är de klasser jag har mest kompisar i och jag får en ny lärare i US history vilket suger för han var fett skön. Menmen, nya tag på måndag med två nya klasser där jag inte känner en kotte och en ny lärare! Sånt är livet.
Blev även called out of class för att ta mitt student ID som jag självklart hade glömt bort haha..

Idag följde jag med Jeff och besökte några utav vingårdarna han odlar druvor på i Napa, vilket var något av det vackraste jag har sett! Man gick runt i vackra landskap uppe i bergen, åt druvor som var 1000 gånger bättre än dem man köper i affären och träffade övertrevliga människor.

Vi hade även en svensk familj på middag nyss! Kändes så konstigt och vi blandade engelska och svenska hela tiden, men det var väldigt trevligt! Nu är det dags för en film med Isabel och sedan sängdags, vilken lång dag det varit!



Kommentarer
Postat av: Elsa

bloggabloggablogga!

2013-09-24 @ 15:40:03
URL: http://elsawinge.blogg.se
Postat av: Nina

Uppdateraaa meraaa! Bilder på din familj och hus och allt!!! :)

2013-09-26 @ 19:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0