Thursday

Hejhej halloj ledsen för urusel uppdatering! Dagarna bara flyger förbi här och denna vecka har känts som typ två dagar, stört! Det jag gjort är helt enkelt skola, tennis, läxor och hängt med folk! Har träffat massvis med nya sköna människor den senaste veckan vilket är otroligt soft och jag trivs så bra just nu! Det börjar bli riktigt varmt väder just nu, varmaste månaderna här är september till november. Har egentligen inte så mycket mer att säga, kom precis hem från tennisen och sitter och chillar i skuggan med Abbie!
Mm känner även lukten av grillade hamburgare, jag är vrålhungrig mums!

Åh nedanför ser du en fin screenshot på min bakrundsbild som är ett collage med några utav de närmsta vännerna från Sverige :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0